Äntligen

nu fungerar bloggen igen. Sitter i skolan. Har egentligen lektion, religion. Men jag blev verkligen trött. Så nu sitter jag på saras rum., Smög mig upp hit,

Helgen har ju varit rätt händelserik måste jag säga. Irreterande att när det v´äl händer något i mitt liv så fungerar inte bloggen, det är ju typiskt, Men iallafall. Var ute i lördags. Och sen var dte nog inge mer!
Har träning ikväll det är så mycket jag borde hinna med att göra., men jag är så dålig på att ta tag i saker

- Träffa Fredrik
- Kläppen pengar
- Student middags money
- läxor (Då menar jag inte bara en, utan en hel hög med rester och nya grejer)
- Sandra
- Flak

Uhuuu jag orkar inte nu måste jag gå till lektionen igen. men gud vad tråkigt det är. Jag gillar inte att sitta inne på lektion när det 'är så här fint väder!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Misel - religionsläraren:D

Heh, är det verkligen i Saras rum du ska vara när du har lektion... dåliga dåliga Elin!

2008-04-08 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0