Hos Elin P

It's nothing, it's so normal you
Just stand there I could say so much
But I don't go there 'cuz I don't want to
I was thinking if you were lonely
Maybe we could leave here and no one would know
At least not to the point that we would think so


Har slutat skolan. har fortfarande ingen nyckel hem s¨å nu sitter jag hos Elin. hon är nere och solar och jag tänkte att jag skule lägga mig och se en film i väntan på henne.

Somnade tidigt igår, runt 9. väcktes vid 11 för avklädnad. Sen sov jag vidare hela natten. Det behövde jag efter den gånga veckans bravader.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas att du får en fin dag!

2008-04-16 @ 12:50:35
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0