Linnea Lundqvist

En dag som v ar otroligt tröttsam. Hade prov i more, somnade på provet. Spelade tennis sen. Det var tråkig. Jag känner att jag är väldigt trött. och Sara appropå din kommentar tidigare om kläppen. Var det inte så vi sa"Det som händer i kläppen stannar där"  ;)

Jag kom hem idag hade ingen nyckel. väntade på lnia visste att hon skulle komma strax efter mig. När hon kom frågade hon varför jag satt ute och berättade då att jag inte hade n¨ågon nyckel. hon börjar skratta. Hon hade tydligen inte heller någon nyckel så vi fick helt enkelt ringa karin och göran så nu sitter vi här och väntar på att få komma hem.

ikväll blir det träning och ev film med Sara och robin

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, Samma sak händer mig, ofta! Jag hatar nycklar dem bara kommer bort ;) Trevlig blogg du har :)

2008-04-14 @ 18:45:08
URL: http://jessicaalbaeus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0