Trött

Jaha. har verkligen inte sovit nmycket senaste två nätterna. Sov hos sandra i onsdagss, kunde inte sova. Sov kanske 4 timmar. sen vaken hela torsdagen till klockan 5 somna var tvungen att gå upp klcokan 8 för att åka och jobba. jobbade vilket var segt som fan. Sen fuckade jag ur på en del människor på jobbet, blev skit irriterad. direkt efter jobbet klockan 7 åkte jag till nyukvarn och jag och sandra åkte på bio. somnade efter en kvart, missade hela filmen. Men den var tydligen bra! Iallafall ska försöka ta mig till kungenskurva imorn, vft inte hur det ska gå till men ändå. Jag orkar inte, Måste sova. Jag orkar inte eller jag VILL inte...



En gång om året, åk till ett ställe du aldrig varit på.

Kommentarer
Postat av: Sondrehanne

many thanks for your dedications to this world

2009-03-18 @ 10:05:51
URL: http://sondrehanne.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0