Elin Karlsson

Idag har jag fixat. Sen har jag ätit middag... sen hemj till tania och malin,. lite krök....
Jag har haft sex med daniel zettervall idag, det var fan as nice. Bästa jag vart med om ångrar ingenting. Han tog mig hårt både bakifrån och framifrån. Men malin blev sur. Men vad ska man göra?




nu är jag här..

sex är fint, sex är nåt jag prioriterar högt upp..
danne är fin, jag är naken, var är staken??

ge mig vacket, ge mig stånd, ...

Det är så det ska vara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


// Kempus, TILL Elin och Daniel!!!!!!!!!!!! Over and out!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kempus

Efter detta inlägg lär din sida blivit bombad av besökare. Haha . .

2008-03-02 @ 17:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0