Rock away

Sitter is kolan. efter att sandra har tvingat upp mig. Jag var sjuk i morse och ville inte gå upp. eller jag var trött. hon ville inte ha vaknat i onödan så det var bara att pallra sig uopp.. vi orkar inet jobba för tillfället fy vad jag är trött.

Igår såg vi på pledge this tror jag den hette, värdelös film....

Ikväll är det greys!!!! 

Och jag evt itne vad jag ska skriva för att just nu har jag inget vettigt att säga. Läs Elin petterssons blogg. Väldigt intressant liv hon har, önskar att jag vore henne... Jag är så avundsjuk!!!! men jag vill ju inte verka värsta depserat men det lustiga är att hon itne ens evt att jag finns och ändå har jag så bra koll på henne, hon skulle bara veta ;)

Sara kemnert, hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0