Somebody told me

Svårt att hålla sin blogg uppdaterad när man inte har itnernet hemma men jhag gör så gott jag kan.
Nu sitter jag i skolan och försöker göra mitt projektarbete som är sämst. Då vi var på gotland.. Men det går inge bra. idag ska vi åka iväg och glaja lite i gnesta. jag är sämst på att åka skridskor.. helt värdelös det kommer sänka mina betyg massor tyvärr.

Elin sitter bredvid mig hon är bäst, varför kan itne jag vara lika bra som henne ?!?!

Juste, SARA KEMNERT!!! jag har bil till träningen så om du läser min blogg kan du ju räkna med att åka party bilen ;) skicka ett mess om du ska med kommer vanlig tid :)

Kommentarer
Postat av: Korneliusastrid

Keep up the good work.

2009-05-07 @ 10:02:48
URL: http://korneliusastrid.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0