Tobias Liljemark

för att göra en lång historia kort. Vad säger man när en kille kommer hem till än och inte låser om sig på toaletten? SKYLL DIG SJÄLV, TJALALALA

Så här var det.. eln och tobbe var på besök hos mig. Sen när jag och elin var nere och åt middag så var tobbe på mitt rum och vänta., han fick då för sig att gå på toaletten utran att låsa dörren, tydligen tänkte han som han säger iallafall att vi alla var ju där nere så ignen skulle ju komma in. Men iallafall helen går upp för att kolal vad pappa hade skruvat upp i badrummet. det var ett fint första möte för helen och tobbe. eftersom att tobbe aldrig träffat helen så var det ju lite roligare. OJ OJ OJ vilken tabbe.

Det var allt om tobias *BlottarN*  Liljemark.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-06 @ 12:57:07
Postat av: K

Hahahaaa lyckat tobbe!

2008-02-06 @ 14:36:13
URL: http://specialk.blogg.se
Postat av: Sara BJORCK

HA. skon historia.

DU! jag ar sugen pa utgang. har kirrat sprit har nere i camp verde. kommer hem imorgon. jag hor av mig nar jag ar hemma. om du ar sugen vill saga?

2008-02-07 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0