Ett snedsteg av förlåt som jag förlät...

Idag har det varit en lång dasg. i morgon är det cup och jaga är otaggad för att jag är trött och halv sjuk kommer spela osm en kratta.
ser på film hos eve nu. riktigt dålig film. black christmas, se den inte. Det skriker <B om den. Helt jävla tyst film.

jag coh Elin var igår förbi stanleys en sväng sen åkte vi till moraberg och handla mat sen vidare till raffa där gvi spela familje geni. Och gissa vem som vann? jo JAG :D haha. jag måste säga att det där spelet är  jag riktigt bra på ;) nej jag var så långt i från att vinna som man kan komma.

Juste idag var jag ute och träna på handbromsvändningar... det var riktigt roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0