För pigg för att sova

Elin sover, jag kan inte sova!!! Jag vet inte vad jag ska göra. Likadant inatt när jag sov hos sandra, kunde inte sova. gick upp mitt i nattten och la mig i tv rummet och kolla vänner ;) Härlig överraskning sandra fick när hon vakna!!

Iallafall jag är puigg och kan inte sova. Vill inte väcka Elin. Men herre jävlar vilket äventyr jag har vart på
Som jag brukar säga till sandra ellr som jag sa till henne igår. Det har blivit en för stor vana för att äns bry sig!!
muha! Så du lär ju förstå sandra vad det är jag pratar om hoppas jag!!

HAHAHAHAHHAHAAHAH jag kom och tänka på en sak!
Sen kom jag och tänka på en annan sak... "Vi bygger en fyrkant" HAHA och "Vi är FÅR!" Roligare spex än dom hade vi ju inte kunnat haft!? iallafall inte Elin och sandra, dem tyckte det var roligt iallafall!!!

Nu tänkte jag eta igenom elins data efter sköna bilder ;) Heråå

Kommentarer
Postat av: Abdulzahra

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2009-07-10 @ 09:43:51
URL: http://abdulzahra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0