Min morgon

En väldigt speciell morgon måste jag säga. Jag kan inte irktgt söga varför men jag vet att den var konstig. Drömde inatt. Jag hoppas det bara var en dröm iallafall. Jag var nåstans gick in på Hm och där inne gick jag förbi världens skabb, hon var tydligen en häxa också. jag sa tyst för mig själv skabb och hon råkade höra det. Och så fick jag en förbannelse över mig!!!!! Hemska drömmar. Var kommer dom ifrån? ganska konstigt egentligen det här med att drömma. Vem kommer på allt!! det är ju jag iofs men jag menar, vad bestäömmmer vad och när man ska drömma?


Idag ska jag till nykvarn, vara på nykvarns cupen!! Ska hämta upp sara nu så nu måste jag åka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0