Spänsttträning och ett dåligt humör

Idag var jag måttligt road på träningen, så tänkte tråka ut mina 1000 läsare med en massa skit. Förlåt men så illa tvungen
Jag är less på fys träningar. Plus att imorgon har vi brottning, smart att lägga fys tränignar dagen innan bottrning. och en sak till vi spelar aldrig fotboll. helt värdelöst!!! Kommer ju tapp akänslan totalt till cupen på Åland om två veckor!! Nej fy fan för tråkiga träningar säger jag bara!

Idag hände en riktigt rolig sak!! HHAHA. jag åker till sara för att hämta upp henne innan träningen och vad händer. jag står lite illa parkerad typ mitt ute på gatan går ut för att möta henne och ovanför min bil står en annan bil som börjar sakta men säkert rulla frammåt, MOT min bil. Jag får panik vet inte om jag ska hoppa in i bilen eller stå kvar! Sara skriker "Det sitter nån i bilen" Det verkade konstigt efter som att den var helty svart. Men iallafall jag ser bilen sakta rulla precis förbi min bil och vidare ner på en stoplpe och ut i skogen. Vad är sannolikheten för att något sånt ska hända?! Oj vad jag skratta!! Sara ringde polisen HAHA duktigt av henne. Tydligen var det körförbud på den, kan det ha varit för en mycket dålig handbroms?
Kempus Och Jag!! Hittar inte Pumpen heller!!! Vi skulle tanka diesel och vi åkte runt ca 4-5 gng på macken men ingen diesel hittades. Sara kliver ut för att fråga, den fanns bakom ett hörn!!

Nu ska jag sluta skriva för jag kommer inte på något mer vettigt att berätta!

Jo jag vill ge dagens Ros till min pappa. Han åt ahlgrens bilar, ett helt gäng!!! Bra jobbat!!

Kommentarer
Postat av: Kempus

Händelserik dag må jag säga fröken Karlsson.. Vi kan vi :)

2008-01-17 @ 10:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0