Taliban tajm

image331

Kvällen började med lite sömn för min del. sen när jag vakna befann jag mig plötsligt i Saras rum...
"poof" "we got a booomb".. jag skojar inte om vi skrämde livet på Mia och Cissi. Sen gick vi vidare upp till Janne och Per. Gömde oss under ett täcke, han hade inte en aning om att det var vi förens vi började skratta och täcket flög av. oj oj oj.. Bor man på landet på åland, är det sånt här som man får sysselsätta sig med antar jag..
Men roligt var det, det tyckte sara som kissade på sig...

Så nu ska vi byta förklädnad till något exotiskt..  Annanas finns ju på hotellet!!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Haakoningebjorg

This is a very good site. Thank you.

2010-01-27 @ 12:22:32
URL: http://haakoningebjorg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0