Vackstanäs

Nu sitter jag i skolan, har precis haft företagsekonomi. Har det efter rasten också. sen är det pedagogisk ledarskap, tydligen läxförhör på svåra ord. Hade jag inte en aning om. Den här veckan har jag planerat att vara på alla lektioner så att jag inte missar flera läxor... Juste fick mina betyg i kosten igår. det var helt konstigt. Matlagning:MVG ´
Idrott och special kost:G
Projekt och företagande:VG
I idrott och special kost har jag tre stora rester, det är alla arbeten vi har gjort där typ och jag har verkligen inte gjort någon av dom, hur kunde jag ens få godkänt? jag hade väntat mig ett IG så jag är super nöjd! :)
I helgen ska vi till ÅLand. Ser inte fram emot det då jätte mycket ölängre, är trött. Jag och hanniii ska dela rum, jag är rums chef ;)
 Idag ska jag hem till kempus och fixa skivor till helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0