A man from argentina

Nu har min far just kommit hem, detvar ju s skönt att vara själv hemma. Förut var jag jämt det, varför njöt jag inte mer då? Iallafall han tyckte att det var konstigt att jag var så pass sjuk att jag skulle vara hemma och hgan visste ju då också om mitt viktiga prov idag!! Mankan säga att han inte trodde mitt hals ont och att det var mer att jag inte hade pluggat och kunde skriva... Iallafall, nu väntar jag på att One tree hill ska ladda klart, det tar ju sådan tid. Juste vi får internet om en vecka nu också :) det har ju tagit fruktansvärt långt tid att flytta över bredbandet...

image338

Jag och min bil väninna... We're burning inside!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0