Allt är likadant som vanligt...

tränar Per ringde mig nyss, målvaktsproblem och vem är den första dom komme roch tänka på som kan stå? jo Elin Jo Elin.. det är kalrt jag ställer upp för laget det är inte dte men va fan om det kommer problem fdå kan väll alla ställa upp och hjälpas åt är det meningen att  jag varje gång ska behöva ställa mig?
Nej som sagt klart jag ställer upp för laget, men jag tycker vekr.igen inte om det. Varför är jag den som ska ställ aupp varje gång? vi är liksom minst elva spelare som åker till en match... Och jagskulle inte ens vara med och spela matchen heller för jag har itne tränatr och jag har ont i halsen...
Jag tycker också att det var en annan sak när Ronny tränade oss också, dety var lite mer givande och taganade. men jag är inte över förtjust i pers asttityd heller. Visst kan jag också vara väldigt wrong att ha och göra med men nja, vad ärfotbollen värd för mig egentligen? Jag vet inte  hur mycket jag kan skriva i min blogg heller eftersom att jag har upptäckt att tittarsiffrorna har ökat redigt och jag har inte en aning om vilka folket är Så jagnöjer mig så här och det sista jag kan säga om ämnet är att jag verkligen inte är nöjd med situtionen och jag har redan försökt..

Ska ta mig en ordentlig funderare på den frågan... Orkar jag engagera mig och avlägga mina helger framöver?

Eric Johnsson - Cliffs of Dover

Slut pratat om det. Ikväll kommer Ida och sandra förbi. ska bli mysigt att bara sitta hemma. har varit lite för mycket för mig den här veckan. HAHA. Nu ska jag faktist, innan dom kommer, ta mig en redig promenad med min ipod i öronen, har massa ny bra musik. Då kan det vara kul att gå en sväng. 

Over and Out... 

Kommentarer
Postat av: Syedtilda

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-09-10 @ 08:52:08
URL: http://syedtilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0