Ännu en kväll på vakcsta

Gårdagen såg lite annorlunda ut än vad den brukar. jag fick skjuts hit itll vakcsta av sölve sen var det förkrök hos Sara. Alla skulle ut. det var roligt faktist. Och jag skulle hämta en sov t-shirt hos sara senare på kvällen och vad får man se då? jo något jag inte skulle vilja ha sett. Det står en naken kille inne på hennes Toalett, hon försökte sköta det smidigt, men det fungerade inte, men vad jag skrattade... Så var det dags att krypa till kojs och jag har aldrig varit med om maken kan jag säga... Men det var en helt okej kväll, tydligen hade sara inte kommit in på hamn, även fast jag sa till henne här på vakcsta att hon skulle ta det lungt för att hon var full. Hon tog även ett dopp i maren, hur fräscht vatten är det där liksom?
Och vet ni vem sara har varit tillsammans med? - FREDRIK SONNTAG... (Stannar bilen, och sara blir uppäten)

Idag har vi iallafall Svenska B med Ulla P , wie ska bli så skönt att slippa alla. längtar till student NU.. Vill vara borta från vacksta NU!!!!

- Jag är en i mängen, men du sticker ut...


image328

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0