Är det konstigt att man tänker som man tänker?

idag var jag på träningen, jag har aldrig varit så här arg utav fotbollen förut!! Jag är verkligen upprörd. Jag var så arg idag på planen så jag tom var nära på att kliva av. Hur ofta är det jag brukar kliva av frivilligt? Nej sanningen är den att jag trivs inte alls. Jag har försökt att ge det en chans men jag orkar inte med det. Ni i laget vet nog vad jag pratar om... "var det något problem här eller...?"  "Du skulle hoppa jämfota"  "alla andra hörde att vi skulle byta, lyssna lite" ja jag klarar inte av negativa personer. Varför inte vara lite glad någon träning? allt skulle bli så mycket lättare då. Det är inte direkt första gången det här händer... och förmodligen inte sista heller. match på lördag dessutom, får jag inte spela innermitt då lägger jag av. fast det får jag nog göra så nu ska jag inte måla fan på väggen.

18# over and out 

Kommentarer
Postat av: Towe

så sant så, vi alla känner nog mer eller mindre likadant.. Mitt mitten positionen för min del känns avlägset vilket känns förJÄVLIGT..

2008-03-10 @ 11:12:13
Postat av: Falkfilippa

Very nice site!

2008-11-24 @ 10:10:08
URL: http://falkfilippa.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0