BUSfrö

Jag har åk ttill nykvarn och tränat sen smög duschade jag hos min mor där. och nu är jag hemma. seg träning (*cenusur*) som mia säger... :P HAHA, kom på att jag längre inet kan skriva vad som helst. tänk om det skulle vara så att några som man egentligen inte räknar med läser en vacker dag...

Iallafall nu har jag faktist inget vettigt att säga, varför bloggar jag ens då? det vet jag själv inte men ialllafall.. kommer kanske på något ite senare så då får jag uppdatera lite bättre :)

Till skillnad från saras "nya blogg liv" så har min blogg ökat med en rasande fart, sara vad händer?
Jag har precis kollar på One tree hill, eftersom att jag inte följde det när det gick på tv så tänkte jag att det vore kul att se nu. har kommit till mitten av säsong tre, ska jag vara riktigt ärlig så stör programmet mmig. jag blir riktigt upprörd när jag ser det. ändå kollar jag på det? Vilka problem dom har và? Dom gör det så svårt för sig själva.... iofs är jag int ealltid den människan som hanskas bra med problem. Det är som fotboll.dom flesta som kollar kan "spela" fotboll (de kan styra och säga vad spelarna ska göra) men det är inte lika lätt när man väl är ute på planen, man kan inte göra dom där sakerna man kanske säger att man borde göra då man sitter vid sidan av. Jo vad jag vill få fram är att vi människor gör det så svårt för oss själva. One tree hill är iofs påhittad men liknande bekymmer dyker dagligen upp. Mitt råd : är lev dagen som det vore den sista. gör inget du vet att du skulle ångra.


Dagens vän: Sandra som inte ringde mig ikväll, vad håller du på med ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0