Den sämsta dagen år 08

Visst har dagen börjat bra, men jag förstår inte folks problem? varför kan inte vissa bara förstå? hur mycket jag än föklarar hur mycket jag än vrier och vänder på det, så förstår dom inte iallafall. jag vet att den här gången är det inte jag som har fel, jag har rätt. och jag vet att det finns många som håller med mig!!!

Kom hem. Trött, har iofs sovit en stund på vacksta hos Sara, men nej det hjälpte inte nu. nu är jag lika trött som innan. Jag ska tydligen jobba imrogon så jag måste ringfa sara... det löser sig nog iallafall. fast det kommer säkert att bli stressigt, men ska höra med henne, allt går bara man vill :)

Ska träna ikväll, sara min bil kompis åker inte med mig från stan jag ska hämta henne i nykvarn, latmask. iofs så frågade hon och jag sa ju att jag kunde och hon sa att hon kunde gå men jag insisterade på att skjutsa henne, det är inge kul att åka bil själv. Hem vägen blir det burning inside, fucka ur, ja tack!! Jag orkar faktiskt verklgien inte träna... jag orkar inte jag orkar inte... jag är less, jag är less på både det ena och det andra... jag är helt enkelt less.

Kommentarer
Postat av: Conradnikita

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2010-02-11 @ 08:49:21
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0