Det är ingen vanlig dag för det är Elins födelsedag...

Hurra hurra hurra...

Elin kom strax innan halv nio och väckte mig, hoppa i sängen och skit,. vad skönt det kan vara att sova själv. Känns som jag aldrig gör det... Har precis ätit lunch, ingen skola för mig idag ska bege mig till tomtits om en liten stund, är fruktansvärt nervös faktiskt. Men det ordnar sig nog, bara jag inte glömmer en massa saker jag skulle ha med mig. Ikväll nska ju alla ut, jag har fått erbjudande om en biljett men jag har itne riktigt bestämt mig än, åh hur ska jag göra. jag hatar när jag får besluts ångest. Men det känns lite dumt isånnafall går jag ut nyktert blev en rätt lång helg...

Måste städa idag, det ser förjävligt ut hemma när man är själv länge. Man orkar inte bry sig om att plocka undan efter sig. Sen måste jag ringa per och komma på träningarna kanske, men jag är så trött på allt. hoppas det blir ett krismöte. Längtar och vill ha gräsmatcher NU.. serie spel. men orkar man lägga varje helg åt fotbollen?  

kimage267 

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0