det är ingen vanlig dag för det är linas födelsedag

Lina fyller idag. grattis.
Pappa börjar jobba igen idag. BRA!!!! men än är det inte över...
jag ska till skolan. Bra Elin!!!!!

Kollade igenom min blogg från 2006. det var ju ganska så roligt måste jag medge. Vart får man allt ifrån? bla så hittade jag den här  http://www.youtube.com/watch?v=OtJzpyl9ln8    ,, det var gamla goda tider det... men saker och tinmg förändras.. men roligt var det. för att förstå det roliga måste man tyvärr se hela men hey...

ligger i sänge och tok dör av hetta. datan som jag har i mitt knä är tok varm. måste nog lägge ifrån mig den snart. ska bara se till at bli trött så jag kan somna först. Samdra ringde mig förut förresten. bara för informations skull så jag inte glömmer bort att hon ringde mig justs idag. Det var ett rätt alldagligt samtal, inte så jätte intressant mest roligt. hon berättade att hon hade krökat järnet i går och slutade med att hon blev som en sådan som hon sa att hon inte var. men usch varför berättar jag det här.. helt ointressant. nu ska jag sluta snacka skit och se på hem till midgård i stället...

JUSTE. en viktig sak jag har glömt att säga om helgen. HAHAHAHA det är det jag kans äga och det symboliserar helgen på ett bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0