Driving @ night

Start
Jag duschar och gör mig iordning efter träningen. Ringer kemp och får med mig henne ut på äventyr.
Stopp 1
Förmansvägen, hämtar upp Kemp
Stopp 2
Åshöjdsvägen i Nykvarn, hämtar upp Tania
Stopp 3
Vet ej men i slutet av gamla vägen till södertälje. Kikade lite HAHA
Stopp 4
Någonstans vid bårsta/Ronna. Körde upp på en uppfart till KK.
Stopp 5
Vägen vet jag inte vad den heter heller, men stopp 5 var hos Forsell.
Stopp 6
Moraberg, donken of course. Kemp åt jag och tania åt annat
Stopp 7
Vacksta vägen kördes, tania skriker till. En gubbe går på vägen vi vänder, han var skum. vi åker.
Stopp 8
Slutligen i nykvarn för att droppa av Tania.
Stopp 9
Förmansvägen, släpper av Kemp,
Slutet
Ravinvägen 12 jag ställer bilen på garage uppfarten sen går jag och lägger mig.


Missions under natten flödade, många blev irreterade och inte riktigt så glatt överraskade som vi trodde folk skulle bli. Men vi hade roligt iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0