En liten tripp med vmc 4

har varit på träningen... fast idag, för omväxlingsskull, fanns inte burning inside bland oss.  det börjadfe med att kempus ringde mig och sa atty jag skulle hämta henne hos maria. Jag låg och sov då. Jag minns inte samtalet och väntar på henne yutanför hennes hus,. Där träffar jag på Jimmy står och pratar lite med han då sara  plötsligt ringer, vart är du? oj då. vi blev lite sena och sara fick springas själv, eftersom att jag inte skulle tärna idag, jag körde dock bredvid henne en ltien bít :) Iallafall, blev ingen burning inside idag inte utan idag var vi lite mer seriösa och pratade om allt och inget.

Vmc 4:an is the shit. Road trip snart hoppas jag. och jag hoppas att 4:an får vara med. Men troligtvis inte. Håller tummarna till på torsdag Kemp. You go kemp...


Kommentarer
Postat av: Steinirmelin

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-03-03 @ 11:34:49
URL: http://steinirmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0