en oväntad söndag

Jag vill inte längre tacka kemp... Jag har aldrig varit så här trött i hela mitt liv, bilder kommer... Vi skulle ta en promenad till statiol i södra men det sluta med att vi var vakna hela natten och jag åkte till skolan klockan 8 och nu gi´ck jag till saras rum., somnar vart jag n är... Jag har aldirg varit såhär trltt i hela mitt liv., hoppas sara kommer och väcker mig på lunchen, jag öä rhungrig,,. jag orkar inte riktigt vara vaken så jag ska sova nu.. bilder kommer vill jag lova. och videos!!! ;D

Kommentarer
Postat av: Bäänankonakt

Haha, lite tror jag du tackar mig.. Fatta när våra videos kommer ut på youtube.com, KÄNDIS!!

2008-03-10 @ 13:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0