Enjoy the silence...

Är hemma nu . ska börja städa mitt rum och min garderob sen ska jag sova och nju7ta av mitt sista påsklov...
Ikväll vll jag ut men ingen vill gå med mig :p Men det blir väll olearys kanske med sara. får se vad vi känner fö rsen. Kanske fixar nått litet att dricka. var på banken idag och fick ut 200 kronor på ett gammalt sparkonto. vilken tur jag ahr ibland.. Har varit en riktigt jobbig dag men iallafall nu är mina problem ur världen. jag ska verkligen bara ta en dag i taget nu. orkar itne rioktigt tänka på vad som händer i framtiden vad det än gäller. Hus och hem jobb och shit.

Nu sk ajag städa, får inte komma med några som helstr undan flykter nu.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0