Ett snedsteg av förlåt som jag förlät...

image343
En bild från en konstig skolavslutning (vilken härlig t-shirt jag har hittat va?)
Det var den kvällen arvid tjata på "efterfest hos elin". efterfest blev det men han gick hem. Men jag sandra hampus och johan hade iallafall riktigt kul. och appråpå människan, HAHA en fredag ute kan allting hända.

Iallafall.. eftersom att sandra ringde och väckte mig... Jag har jätte ont i halsen, somvanligt så jag få rinte vara med och spela match idag trist. Jag orkar inte ha ont längre, det blir inte bättre av att vila och det blir sämre av att träna, vda ska man göra. Jag är lite orolig nu när jag har gått och hafty on så länge ska till sjukan och kolla upp det där, har varit där förut för min hals men dom säger inget speciellt och jag får pencillin sen är det bra i någon månad men det kommer tillbaka.
Idag är jag Sällskapssjuk, sandra rindge ju och väckte mig för en liten stund sen och jag bad henne skynda sig hit. det var ganska konstigt, precis när hon ringde så drömde jag om henne ;) Blir en lugn dag idag. Orkar inte göra så myucket, sandra ville åka till skärholmen, åker väll dit en liten stund med henne. Sen måste jag städa, ser ut som fan hemma, så blir det om man är själv.
Jag har inte ätit sen jag åt kebeb igår klcokan 3, har inte ätit nånting sedan dess är hur hungrig som helst, ska gå och stoppa i mig lite frukost nu tänkte jag.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: SB

Ring mig sen, vill veta allt om gårdagen babe ;)

2008-03-09 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0