För att göra ett långt liv kort...

Var är min bil kompis när jag behöver henne som mest? jo hon är och jobbar... jag fick sitta och åka till träningen själv igår, utan kemp och utan burning inside (burning inside blev det iofs men det är inte samma sak som när man är två) Får hoppas att hon kommer imorgon iallafall. 


image342


Dagens talanglösa: Elin pettersson, hon har inte mobilen på och är på väg ut, har hon äntligen lyckats tagit sej ut ikväll eller har hon gått hem för att sova? vem vet, får svaret på det imorn.
Sara skrev något riktigt bra om "jakten" i sin blogg. Jag råder er att gå in och läsa det...

Kommentarer
Postat av: Nikolaifatima

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-01-29 @ 12:59:49
URL: http://nikolaifatima.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0