god morgon

Förov mig i morse. vakna klcokan tio. tog tolv bussen till skolan.. där gjorde jag absolut ingentning hade gympa men var inte med. så jag och sara fixade lite och ringde runt till flak för att lösa våran student. Kul att vi är något sent ute när det gäller tiden. Men iallafall. Pratade om kläppen snart ska vi ju åkja fan va kul det ska bli. längtar faktiskt en hel del.

Snart eller senare kommer en massa släkt till lina hit för att fira henne. blir fullt hus kan man säga. Nu ska jag äta och se lite på hem till midgård. Hörs

Kommentarer
Postat av: Richardtilde

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2010-04-23 @ 09:59:55
URL: http://richardtilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0