Hade Felix en bror?

Felix, vart finns du nu? det är frågan. men den största frågan är nog hade du en bror? och kommer ni äntligen att få återförenas efter den hemska olyckan förra helgen?
Din bror, heinz, finns med dig nu Felix. Sara hon är inte snabb att sa sig hit men ändå kör hon snabbt. (ca 2000 km/h på vacksta vägen) fråga är då har hon träffat på heinz? Jag tror det.. Felix hade hon ju gjort hjärt och lungräddning på, men klarar hennes psyke av att förlora än en gång? Jag tror hon står utmed vägen och gör allt vad hon kan för att få liv i stackars Heinz, hon har nog till och med ringt ambulans och det är den hon väntar på, det är därför hon aldrig plingar på min dörr...
Heinz och felix, nu får ni äntligen vara tillsammans och lyckliga, det har ni Sara att tacka...

det här är ju bara en av mina teorier, jag kan myckte väl ha fel. Men det tror jag inte. Än en gång har ödet en inverkan på våra liv. Felix saknade sin bror så mycket och nu får dom var atillsammans och sara ska lära sig att ta det lungt på vägarna, vilket hon annars "aldrig" brukar göra...

Som sagt en teori, som mycket väl kan vara sann men sannolikhetebn är ju inte så stor kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0