Hos Kemp

Igår var det jobb för min del under dagen. Sen gick jag till fredrik och hälsa på lite, vi satt och prata lite över ett glas vin. Mycket trevligt. Sen gick jag hem och gjorde mig iordning en snabbis fö ratt sedan gå vidare till Kemp. Sara kom och vi gick tillsammans väl där började vi dricka lite, sjöng lite singstar. ´Tania och även forsell och niklas var där med. sen gick Sara ut SJÄLV. Möter upp henne och åker hem till forsell. Vet int ehur myckt jag kan skriva här. Men hujeda mig vilken kväll.

Pappa är arg på mig bara för jag kommer hem sent idag, nej helt onödigt. Men sara står i duschen hon skyndar sig säkert.

Kommentarer
Postat av: Kemp

Allå!!!

var är uppdateringen.. en annan är ju snabb på knapparna, om man säger så (:

2008-04-01 @ 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0