I stay awake

En kväll, har ätit mig proppmätt på sllad, har mitt nya liv börjat? jag tror det. Gör inte så mycket. Såg just på min facebook att Kemp har lagt in en hel del fräscha bilder på oss två, not.
Glömde nämna att Kemp gjorde ett riktigt snyggt straff mål idag. jóch jag säger en sak ska jag fortsätta säsongen ut ska jag fan ha nummer 18. man tar inte nån annans nummer speciellt när man vet att den har spelat med den sen man böärjade med damerna. Okej aidag att jag inte var med och spelade det är väll klart men det har hänt förut att nån norpar åt sig 18. Blir lite halft less, så gör man itne tycker jag... spela med era egna nummer.
HHAHAHAa vilken swkit grej att lägga energi på men det är faktist viktigft  för mig..

blir nog sent i natt sov för länge och vaknade sent i morse. image365

Kommentarer
Postat av: Kemp

Målet var för dig Elin K.. Du vet jag, #19.. Bilden är fräsig och förhoppningsvis blir det kanske en roadtrip förbi den nästa gång.

2008-03-25 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0