I will follow you into the dark

Vaknade i saras 90 säng idag på vacksta klcokan halv 12. skönt attt få sova ut.. vi gick och åt lunch och det var inte så jötte gott, som vanligt. sen var det dags för religion. Vi såg på prinsen av egypten, den var inte så bra som elin tycker att den är. Hade aldrig sett den och jag visste inte ens att det fanns en tecknad film som hette så.
Idag kommer Elin förbi, vi ska ta det lungt och sådär, imrogon ska jag till tomtits, spännande jag är något nervös.

nu måste jag äta är hungrig. juste jag väntar på lite uppdatrering av bilder, måste få dom av sara så ni får se vad vi hade för oss i söndags natt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin lila!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-11 @ 16:29:10
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Olavfredrikke

really good site!!

2008-09-02 @ 10:07:20
URL: http://olavfredrikke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0