It's Ok!

En liten Nostalgi tripp tillbaka till 7an, eller var det verkligen det. Iallafall, på väg ut till landet var vi iallafall. Jag och Sandra, Sandra och jag. Nu är klockan ganska mycket och min plan för kvällen gick super efter många om och män fick jag det jag ville, sara vet vad jag pratar om. Förvånansvärt lätt gick det måste jag säga. Men nu är jag rädd och ensam. Jag gillar inte det nya huset, jag är faktist inte trygg jag är rädd.. Vågar inte röra på mig och jag måste ner för jag har lämnat jätte tänt där nere. Har mina grejer där nere, jag måste ner.

JAG VILL TACKA KEMP.. Nu ska jag gå ner för jag måste gå ut och möta henne, lite raastlös så varför inte träffa puman ;)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0