Jag skulle gärna hjälpa dig upp..

Har städat kalrt... grymt stolt över mig själv. men när pappa och helen kom hem sa dom bara. jaha vi skuklle ju städa imrogon.. Otacksamma. så jag måte tydligen vbara med att städa i mrogon eftersom att det var något vi alla skulle göra tillsammans. Men men va ska man göra.. har även fixat fisken och börjat förbereda maten så nu förtjänar jag en power nap. Inte bara förtjänar jag BEHÖVER. jag är jätte trött. och sara komme rkanske förbi senare eller förmodligen gör hon det. Men jag har ionte fixat dricka. Illa. jag gör inte mycket av det jag ska göra kan man säga. jag evt att jag skulle irnga nånstans idag också men jag kommer inte ihåg vart det var jag skulle ringa..

Ska förbi nykvarn ioch häölsa på mamma en snabbis tänkte jag om jag får låna bilen annars får det vara...

Juste det var ju därför jag skulle blogga. Kemp läser du det här RING MIG PÅ EN GÅNG. jag vill veta hur det har gått idag... Vi hade ju en deal men jag har varit ute på vakcsta och har inte haft mobilen på för jag har itne haft batterier... Call me babe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0