Kom ihåg mig då...

... här finns du kvar...

Har nyss kommit hem från Tomtits, det var riktigt roligt. Och emma om du av någon underlig anledning skulle läsa min blogg så vill ejag bara säga att Molly är en trevlig prick. av en slump så hamnade vi bredvid varandra idag. riktigt roligt och hon kunde till och med förstå min usla förklaring av räv historien... Nej som du och sandra skulle säga, ÖDET, det är ÖDET. och det var länge sen vi spleade öde spelet förresten, undrar om inte sandra har slängt det?

Ikväll ville jag gå med till hamn, trodde jag hade biljett men elin hade tydligen lovat bort den tll marcus  :P Synd en hemma kväll SJÄLV igen.. undrar om det inte ska bli en favorit i repris kemp?
I hopp om att få bilderna idag från i söndags,v äntar på kenta som kommer förbi efter jobbet vid 6...
Nej uppdaterar lite mera när någonting har hänt...

image354

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha jag läser alltid din blogg spyan

2008-03-12 @ 22:44:44
Postat av: sandra

Jag har slängt spelet :P DEt var väldigt länge sen dock..

2008-03-13 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0