KVISTEN!!!!!!

Hämtade upp kemp och tania på morgon kvisten. vi åktener til lstan en snbabbis sen vidare mot coop/systemet. Sen efter det vidare till max, dom käkade och vi körde drive in, det var ltie speciellt måste jag säga. Lämnade av dom i nykvarn sen tillbaka till södertälje. Då åkte jag hem till fredri, oj oj oj vilken söt hund valp han har köpt det var det sötaste jag nbågonsin sett. sen hem och då var helens syster plus familj här. ikväll blir vi upp mot 20 pers här hemma. Jag har sovit 0 timmar inat och har inte hunnit sova ngåot nu på dagen jag kommer decka hos sara,

Nu är jag depp, på påsken ska man vara glad, eller jag vill vara glad. Men jag mår dåigt för att jag får andra att må dåligt fast jag inte ens vert om det. vad är det för vän? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0