Lättlurad

Måste det vara något negativt med att vara lättlurad? jag tycker inte det. Förstå vad många roliga stunder man kan ha tack vare att någon är det. Ida var det jag som var lagom lättlurad, som vanligt. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. ska itne gå in så djupt på det, men konstigt var det. Min farfar och linas morfar och mormor gick ju faktiskt också på Elins lilla spratt...

Elin har varit här ikväll, hjälpt mig med mitt hår och nu åkte hon precis hem. Imorgon kommer hon till mig och ska väcka mig runt halv 9. Vi ska upp och plugga, börjar dra ihop sig nu är lagom mycket nu på slutet. Student skiva på onsdag igen, jag bangar det som vanligt. Men hade varit rätt kul att gå för det är många som ska ut men men.
image310image308

Just nu är mitt liv rätt ointressant måste jag säga. Inget händer och allt står still... Men det kan vara skönt det också. Måste ringa Malin imrogn och kolla läget med henne, och min mamma som jag aldrig pratar med. Lär ju rulla på som vanligt. neä ska väll krypa till kojs nu kanske, får se vad som händer..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0