Löpning och intervaller

Som jag pratat om tidigare har jag under den senaste tiden inte varit så tränings flitig. Så idag tog jag faktiskt tag i mitt liv och struntade i smärtorna och bara sprang på. Hade intervaller uppe vid turinge. Per sa att jag inte fivck köra för fullt vilket jag tackade honom för för hjälp vad vi fick springa. neä var riktigt tungt idag. Har nyss försökt att ringa Elin men hon svarar inte och kemp duschar just nu men  hon ringer  väll upp antar jag.  Önskar klcokan var typ sisådär den tiden sandra vill bli hämtad så jag kan försvinna från det här huuuuset-. nu ringer hon tilll och med. kemp alltså.

ses på vägen till strängnäs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0