Mycket slit till ingen nytta alls...

Tränade idag, fast jag ahde småkänningar i halsen, blev ju inte bättre om man säger så. men som jag sa till johanna jag får skylla mig själv ;) haha..
Iallafall idag åkte jag till sara på vacksta efter skolan, har kanske redsan sagt det minns inte? vi hade en liten road trip.. sen var det hem för träning. och sen innan iofs hmätade jasg upp min bil kompis sara. Med min bil kompis och min bil låt (Takida-Burning inside) d¨å var allt perfekt.. Nästa träning blir det varm oboy som gäller ;)

Nu har jag iallafall precis kommit ur duschen och jag är lite pissed efter som att mina stolar till min bänk som datan står på inte har kommit. skulle ta ett tag sa dom.. Yeah right..

Imorn måste jag upp tidigt och plugga, har prov... Ska se om jag kan låna bilen och åka till skolan i hyffsad tid i morgon ...

image337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0