Något jag behövde...

vad mer kan man säga.. det var något jag verkligen behövde kan jag säga..
Har preic skommit hem från skolan ,.har sovit på lektinen, vaknade av atrt jag fick en penna i ansiktet  och klassen skrattade. det var miche våran lärare som gjorde sig lite lustig.. men jg somnade om.. Jag  missade hela lektionen men gud vad trött jag är.. Ska nog äta lite nu sen ska jag lägga mig och vila. blir nog ingen träning idag tror jag..

Städa min garderob behöver jag göra idag också.. Ser ut som ... Nu ska jag ringa sandra hon hade något att berätta...

Lasse Lindh - Svenska hjärtan

Kommentarer
Postat av: Morganmarlen

Nice site, keep up the good work!

2009-08-12 @ 13:57:46
URL: http://morganmarlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0