Punktering

Ja ännu ett äventyr för Mig och Kemp. Jag hämtade henne i järna för att sedan åka till nykvarn på träning-. Men Vi kom inte långt. Vi hann ca 5 ut i skogen då det smäller till. Jag funderade på vad det kunde vara. sen började bilen betee sig lite konstigt. Vi svängde av ute i skogen där vi hittade en liten plätt att parkera på. Vänstra baktäcket var platt. Vad skulle vi göra? vi ringer till Cicci, en i laget. Hon hade redan kommit fram till Nykvarn, men hon vänder och åker och hjälper oss. Det blev en liten meckar plätt vi hittade. Jag tog på mig att vara arbetsledare medan kemp och cicci fick arbeta och slita. Till slut får vi ut de grejer vi behöver och kan börja med bytet av däcket. Det var mörkt ute i skogen och kallt!!!
Då vi lyfter av däcket ser vi vad som orsakat denna tragedi, det var en stor bult/skruv. Jag orkar inte riktigt med det för att allting ska alltid hända mig jag vet inte hur jag lyckas men så fort kemp sitter i bilen så händer det ju något.

här kommer lite bilder...

 

Vi har nu kommit fram till att det här är killgöra, förutom cicci som är ett undantag eftersom att hon tyckte att det här var väldigt roligt, syns även på bilden... Rätt komiskt att vi tre kunde klara av att byta däck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0