The time was wrong

En lördags kväll, finns inget att göra. Jag börjar bli lite uttråkad faktiskt. Tränar P ringde nyss och jag tacka nej till att stå. det borde jo finnas nån mer än jag som akn ställa upp att stå. Snart kommer pappa och Helen hem, Hoppas dom haft det bra på gran canaria. Dom lär ju inte haft det dpligt iallafall. Så för min del blir det en hemma kväll ikväll. För ovanlighetens skull.
Igår träffade jag på Ellie och jennifer på tk. vilken överraskning, länge sen jag träffade Ellie så det var roligt. Malin ringde mig nu.  kanske blir en bra kväll ändå. Hon och ta ska kanske ut och ska se om jag får låna bilen när dom komemr hem så ska jag åk aupp och umgås lite med dom.

Malin och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0