trött

Jag har nog aldrig i mitt liv varit så trött som jag var idag... Kom tll skolan, mitt projekt arbete strula. Sen på nästa lektion gick jag då upp till saras rum och så fort jag la mig i sängen deckade jag. vad jag sov. jaghade bett sara ringa mig när vi skulle käka, men inte hörde jag mobilebn när det ringde. När sara väl kom till rummet så fråga jag om vi skulle äta, hon berätta då för mig att klcokan var 2. missade maten. chill  dag ute på vacksta, varför åkte jag ens dit? känns en aning onödigt. Ikväll har jag tränignmen jag har jätte ont i halsen.. Så det blir nog vacksta i kväll för min del, ska soova lite först sen får jag börja gå om jag ska hinna fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0