uppdatering av Bilder

Hahahahahahaa varför fungerar det inte??? man kan inte lägga in nya bilder och jag orkar inte håll apå ängre. får lägga upp dom när vi fått vårat internet... Pratar med Malin på msn, det var länge sen man pratade med henne, undrar om man skulle kanske besöka henne ikväll? beroende på vart hon är såklart, orkar nog inte åka till nykvarn.. Men hon kanske har flyttat hem igen har inte en aning..
Sitter och väntar på sara och svar frånelin och mimmi. men känner mig redigt dissad av alla.
Nu komme rävll sara säga att hon inte orkar åka hit heller.. BLÄ !

juste somnade efter skolan idag, så himla trött. vaknade sent och under tiden jag sov kom farmor och farfar in och väckte mig.. karon ringde och väckte mig och sandra ringde och väckte mig.. Förstå att jag sover ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0