VMC 4:an och jag

har städat lite åt pappa och helen idag. sen hämtade jag kemp i nykvarn och körde henne hit till stan. Hon skulle iväg.. Hoppas det går bra för henne i kväll. Själv så vill jag att n¨ågon skjuter mig. Jag blir så deprimerad, finns inget astt göra. Det är helt helt dött överallt. När man kollar på msn och frågar runt där så inser man att man vekrligen inte har några vänner.. HAHA. Verkligen inte. Men egentöligen vad ska man med vänner till? Helt och hållet onödigt tycker jag. Jag tror jag ska bli en sådan där som lever själv. vad heter det nu igen... Kan det kallas asket? en sånn ska jag iallafall bli. och mitt stora mål och min satsning här i livet ska i grund pch botten gå ut på att klara av den åtta faldiga vägen till buddhismens lugna och harmoniska väärld.. Det är mitt stora mål här i livet. Där det inte finns några problem eller bekymmer man tänker inte ens... 

Väntar iallafall på att min "vän" Björcken ska komma förbi. Att jag kallar henne vän är för att jag inte vet vad jag annarts ska säga  feter som att jag nyss predikan om att jag ska bli asket... 


I stay awake
I stay awake and watch you breathe
I stay awake and watch you
Fly away into the night escaping through a dream

Kommentarer
Postat av: Remyagnes

very intersting site ..congratulation..

2009-05-28 @ 09:15:43
URL: http://remyagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0