When we made love you used to cry, i love you til I die

Har vaknat för en stund sen har inte hänt så mycket.. jo en del har hänt. men jag har skriv kramp i min ahänder så orkar inte skriva ner allt. Ska eventuellt ner och möta elin och eve på centrlaen vid tre. Har ju ingen mobil så min vardag blir lite jobbigare än vanligt, för andnra. jag tyckr sjäklv bara att det är skönt men iallafall.
har träning i kväll känner mig skit risig i halsen kan det itne gå övr snart. men jag måste träna iallafall. Har spelar möte idag också. jag iorkar inte.
inatt ska jag hämta sandra i strängnäs, hon ska på hemmafest, kul för henne...

Jag undrar hur mitt liv skulle ha sett ut nu om jag hade gjort en del saker annolöunda, det kan vara det största misstag jag någonsin kommer ha gjort i mitt liv. ´jag skulle göra vad som helst för att kunna vrida tillbaka klockan..
det hade varit så mycket bättre

Så mycket bättre om vi är tillsammans, så mycket bättre för ooss allesammans (OM VI BÄR TILLSAMMANS) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0