Fredag/Lördag

I gåråkte jag och robin ut till enhörna, till sara berg för att grilla lite. Det var riktigt trevligt! Sara kom förbi wen stund vilket var roligt! Var hur trött som helst när vi kom hem igår kväll, somnade på en gång. var uppgång tidigt i morse (lördag) skulle hjälpa till att köra tillbaka robins bil från gnesta. Dem skulle ut och vandra, tre mil. härligt väder. Sen var det bara tillbaka till nykvarn. åkte hem till malin och vi åt lite tillsammans :) Sen var det dags för match. efter flörsta 15 minuter låg vi under med 3-0. Sen efter första halvlek hade vi gjort 3-1 och andra vann vi med 2-0 såp matchen slutade 3-3, vilken upphämtning tjejer, kanon bra!!!!!!
Jag gjorde ett mål, händer inte ofta!!!

nu ska jag hem till weve och käka lite middag med hennes släkt sen ska vi åka till Elin p som blir hela 19 år idag :) en helt obetydligålder men iallafall.. Congrats!!

Ska väll sätta på mig kläder och börja röra mig nu kanske,  hörs
over and out.

Kommentarer
Postat av: anneli

Kika gärna in på min blogg och säg vem du tycker bar klänningen bäst mellan JoJo och megan fox :)

2008-05-10 @ 16:22:05
URL: http://annelilinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0