Du missade en riktig pudding...

Idag har jag jobbat på föprskolan nu är jag inne på min 16 dag så det känns jävligt skönt faktiskt.. Hade ett avbrott i söndags faktiskt måste jag erkänna, var helt sliten och sjuk.

Jobbet idag gick fort. gjorde inget speciellt tror jag, inte vad jag kom ihåg. Var på bio igår med kemp  marissa tania och tony, så var redigt sliten imorse när jag skulle upp. började kvart över 7. Imorn blitr det skönare då ska jag stänga så då får jag även sov morgon till halv 9... Efter jobbet åkte jag hem och hämta lite mat och dylikt. sen vidare till kemp där jag lagade värsta gormetmiddagen.. mackaroni pudding, blev galet bra måste jag själ vsäga. Får man säga tt Man själv är riktigt jävla bra på att laga mat ? Det får man...

Nu ska eller har sara tvingat med mig till träningen fast kjag egentligen inte orkar. så  jag måste gå nu för Lottis kommer och ska hämta upp oss. Vill ju itne sinka laget (Bilpoolen) eller hur...
Juste något att se fram emot..

-Thailand 6 mars - 15 dagar fram
- Inför kryssningsfest, kryssningstema. 28 Mars
- Kryssning med gammel haggorna 24 april


Sex is on fire-Kings of leon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0