tomtits

Sitter på jobbet och latar mig i entren. Är skit trött har haft min sämsta dag någonsin, eller iallafall på länge!
Jag vet inte egentligen varför men det började väll med att jag sov dåkligt sen gick träningen skit och sen skulle jag jobba vilket jag inte alls var sugen på .- jag är ett nerv vrak....

Sov hos kemp inatt!!!!!!

AND WHAT WOULD MOLLY DO... jag måste faktist erkänna att jag ska lägga 20 spänn plus 10 i burken :O

Sitter här med pamela bredvid mig. jag orkar inte gå härifrån jag borde gå upp till råttorna nu.. ska nog göra det tror jag sen slutar jag om 2 timmar. undrar vad jag ska göra idag. SOVA! är så himla trött.. och träningen är inställd i morgon så jag  hoppas atyt mitt lår kommer hinna bli bättre....





Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg :)

2009-01-20 @ 18:23:50
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0